torsdag den 18. marts 2010

Videre

Kommer videre. Fik landet nytårsaften og det der følger efter. Fik også skrevet en tekst jeg har arbejdet på før – mødet om tidsskriftet. Og kom videre derfra på en lidt uventet men god måde, så det er fint.

Har hovedpine. Øv. Så det bliver vist ikke til mere.

Ellers en dejlig dag. Det har været helt vildt mildt. Ude at gå min sædvanlige tur, måtte smide handskerne. Fantastisk.

Der er erantis mange steder ved volden. De steder ved volden hvor der er læ og sol har der været erantis i et stykke tid. Har nogle næsten to uge gamle billeder af erantis, som jeg ville publicere, men blomsterne er så små, at de næsten er usynlige. Må tage nogle nye.

Jeg skal have kontaktet det vikarbureau, jeg tidligere har arbejdet for. Satse på et barselsvikariat fra 1. maj. Jeg tror altså ikke på at lande et job ved almindelig jobsøgning, det er som at finde en nål i en høstak.

Heldigvis har jeg en god kontakt på bureauet, så mon ikke det alt sammen går endda.