mandag den 29. marts 2010

Mildere


Mandag aften. Der har været sådan en ro i dag, jeg arbejder ret godt. Har til min overraskelse skrevet en del på slutningen de sidste dage. Ellers bakser jeg med del 3. Keats dukkede op og jeg har på fornemmelsen at han kommer til at fylde noget i romanen – igen til min overraskelse.

Så lige på nettet at der er udkommet et udvalg på dansk af Ekelöfs prosa, det vil jeg købe inden helligdagene, så er jeg i godt selskab.

Men ellers læser jeg ikke rigtig noget. Det forstyrrer mig, jeg har ikke lyst. Skriver eller ser fjernsyn eller laver ingenting. Går tur. Sover til middag.

Nu hvor det er blevet mildere er der så mange mennesker nede ved volden. Savner mine ensomme snevandringer.

Har en periode hvor jeg synes jeg enten skriver eller græder. Græder eller skriver. Græder over alt muligt og er bange for alting.

Gør ikke en pind for at søge job. Det forstyrrer mig alt for meget lige nu, men lidt galgenhumoristisk må jeg sige, at jeg kan blive rigtig meget mere forstyrret når min løn holder op med at rulle ind til maj.

Skal til vikarbureau efter påske, håber der sker noget der.

Skal huske:
  • At få fat i den straffeattest vikarbureauet har bedt om. 
  • Og jeg skal have rettet mit cv. 
  • Skal spørge H. om jeg må bruge ham som reference og så skal jeg rykke ham for anbefaling til Linkedin. 
  • Købe skohorn og skocreme. 
  • Hænge lampe op. 


Holde lidt fast i hverdagen.