søndag den 31. januar 2010

Farvel januar

Det er månedens sidste dag, og den har stået i cv’ets tegn. Mit cv var en af de ting jeg skulle have på plads i januar måned, og jeg har fået udarbejdet det på dansk og engelsk her på falderebet.

Jeg har også fået lavet min Linked-In profil. Jeg er godt tilfreds med at jeg har overholdt min aftale med mig selv. Nu skal jeg i gang med at sende ansøgninger af sted.

Vågnede til den mest fantastiske snestorm. Jeg har aldrig oplevet noget lignende – det er helt vildt. Var ude at gå midt på dagen. Der var en del børn og familier ude at kælke ved volden.

Har ikke fået skrevet på romanen i dag. Det nåede jeg simpelthen ikke. Jeg har skrevet hver dag i denne måned med få undtagelser, og aldrig sprunget mere end en dag af gangen over. Det er ikke blevet til frygtelig mange sider. Men jeg har en plan for den kommende måned.

Jeg havde også en målsætning om at publicere et indlæg på bloggen hver dag – det har jeg også overholdt.

Spekulerer over bloggen. Jeg er i tvivl om værdien. Jeg ville bruge den til at fastholde mig selv i skriveprocessen, sådan har den også fungeret ind i mellem, men den har tendens til at blive en ekstremt redigeret dagbog – hvor jeg så ikke får skrevet den rigtige dagbog, hvilket betyder, at der er meget jeg ikke får samlet op, fordi det ikke hører hjemme her. Det der er meget privat.

Jeg kan godt lide det at publicere noget hver dag, også selv om jeg mig bekendt ingen læsere har andre end mig selv. Men bloggen er alligevel derude i verden, og nogen kunne jo komme forbi.

Jeg nyder også at tage billeder til bloggen, gå min tur eller bare se ud af vinduet og knipse det, der taler til mig.

Så jeg fortsætter lidt endnu og ser, om der sker ting med bloggen efterhånden som jeg skriver videre.